środa, 5 września 2012


Z OSTATNIEJ CHWILI, CZYLI KTO CZYTA BLOGA...


Nie ukrywam , że śmiem podejrzewać, że mój mały twórczy pomysł w postaci bloga na niniejszej stronie, lub na FB dociera do osób z Ministerstwa Sprawiedliwości ...

Otóż ...

Uprzejmie informuję, że po wczorajszym wpisie dotyczącym losów mojego wniosku o udzielenie informacji publicznej zostałam dzisiaj o godz. 9.30 zaszczycona mejlem od naszego bohatera, czyli Głównego specjalisty ds. zamówień publicznych w Biurze Dyrektora Generalnego MS w którym to uprzejmie mnie informuje, iż owa obszerna dokumentacja co to której nie da się zeskanować bo jest zbyt obszerna a już wysłać mejlem to już w ogóle... będzie do odebrania... jutro w Biurze Obsługi Interesanta Ministerstwa Sprawiedliwości po uprzednim wykonaniu telefonu pod wskazany numer.

Cieszy taki rozwój sytuacji, bo to oznacza, że niniejszy mały skromny blog stanowi jednak jakąś naukę dla specjalistów z Ministerstwa Sprawiedliwości, a także, że...

co prawda skanery, które SĄ nie sprostałyby wyzwaniu polegającemu na przetworzeniu bardzo obszernej dokumentacji, ale za to już kserokopiarki podołają... 

Niestety dokumentację ową odbiorę 10 września, albowiem  jak wynika z informacji zamieszczonej na stronie Ministerstwa Sprawiedliwości ów punkt działa w: 

poniedziałek: 10.00 - 17.00
wtorek - piątek: 10.00 - 14.00

a ja na co dzień, jak większość obywateli tego kraju pomiędzy 10 a 14 pracuję…  a do tego nie wiem, czy nie powinnam zamówić jakiegoś transportu skoro mam odebrać kopie bardzo obszernej dokumentacji... a na to trzeba czasu...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz