niedziela, 2 września 2012

WIELKIE OTWARCIE BLOGA

Witam na moim blogu...

jest on odzwierciedleniem strony na FB, którą otworzyłam celem sprawdzenia i zweryfikowania tego co wymyślono w Ministerstwie Sprawiedliwości i zweryfikowania jak się ma to coś do rzeczywistości.

uważam, że w chwili obecnej jest to jedyny sposób, by coś dotarło zarówno do specjalistów z Ministerstwa Sprawiedliwości, ale co ważniejsze, by obywatel tego państwa był RZETELNIE, PRAWDZIWIE i DOKŁADNIE POINFORMOWANY co się robi, albo czego się nie robi w Ministerstwie Sprawiedliwości  i jaki to ma wpływ na mnie, na nas obywateli...

Bloga mego dedykuje wspaniałym ludziom jakich miałam okazję spotkać na mojej drodze, a dzięki którym zainteresowałam się tym tematem. Ponieważ lista imienna jest długa pozwolę sobie na jej skrócenie poprzez ograniczenie się do następujących podziękowań:

Dziękuje:
Moim rodzicom, którzy nauczyli mnie wiele, ale również poszanowania prawa
Mojej przyjaciółce Ewie, za to mogę liczyć na jej mądrość i doświadczenie
Moim sędziom, którzy pokazali mi jak stosować prawo i je szanować przekazując swoją mądrość
Moim przyjaciołom: asystentom sędziów (zwłaszcza z OSAS), sędziom z IS oraz pewnego forum, pracownikom i urzędnikom sądowym, bo ich wsparcie, wiedza, mądrość i walka o sprawiedliwość pokazują mi, że wszystko jest możliwe i nie należy tracić nadziei na to że będzie lepiej
oraz wszystkim nie wymienionym za to że mogę się od nich uczyć...

BLOG uważam za OTWARTY

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz